fredag 3 oktober 2008

Världens bästa pappa!!

Gissa om jag har världens bästa mamma och pappa!!! Igår fick jag denna av pappsen:





Och nu ringde mamma och frågade om jag behövde en trälåda till pysselförvaring, JA TACK!! Fyller ju inte år förrän i januari...
Dom finns alltid till hands och hjälper och stöttar, så TACK för att just NI är mina föräldrar:-)

Tänkte fresta er med dessa mumsiga bullar som jag och Casper har bakat nu på morgonen, är ju kanelbullensdag imorgon. Casper kämpade med min stora kavel och duktig var han.


4 kommentarer:

Mirameja sa...

Vad kul, vilkjen tur du har!

Har en sådan lamineringsmaskin o den fungerar jättebra!

Jessica

M@gs sa...

Trevligt med presenter när man inte förväntar sig några presenter... och Casper... Vilken bullbagare, de ser jättemumsiga ut.
Kram

www.mariante.se sa...

Kalrt att du ska!
Jag har fått tjuvkika på det å jag kan lova dog att du blir en lyckligare stämplare med dem i pysselrummet, de är så ljuvliga ...
Stämpelbodens DT var här å spanade!
Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...
http://stampelbodens.blogg.se/
Kram Mariante

Anonym sa...

HEJ! Hjärtligt tack för värmande ord inne hos mig! Nu har jag lagt upp en länk till en skiss inne hos mig! Bullarna ser supergoda ut! Jag har en Casper också, han fyller snart 7 år. MVH Mill@n